Reklamy i promowanie

Masz super oferty i chcesz pokazać je tym kupującym, którzy ich szukają? Sprawdź narzędzia reklamowe eBay dostępne w sprzedaży za granicę

Reklamy: eBay Advertising

Dotrzyj do kupujących dzięki łatwym w użyciu i wydajnym narzędziom, które dostosujesz do swoich celów sprzedażowych i budżetu.


Poznaj i wybierz najlepsze dla siebie narzędzia reklamowe:

Promuj swoje oferty Promuj swój Sklep Promuj poza eBay

Promuj swoje oferty

Promuj swoje oferty zagraniczne, aby zwiększyć widoczność i wyróżnić się na tle konkurencji oraz rozwijać sprzedaż

  • Dostęp do miejsc emisji reklam, które mogą przyciągnąć więcej kupujących i zwiększyć sprzedaż
  • Elastyczne opcje i ustawienia, które możesz dostosować do swoich celów biznesowych
  • Łatwa w użyciu platforma do tworzenia i obsługi kampanii

Promuj swój Sklep

Przyciągnij kupujących do swojego Sklepu eBay poprzez targetowane reklamy

  • Niech Twój Sklep będzie jak magnes - przyciągnij klientów reklamami swoich bestsellerów i kuponów
  • Buduj i rozwijaj swoją markę na eBay z reklamami promującymi nazwę i logo Twojego Sklepu
  • Aktywuj kampanię w kilku prostych krokach

Promuj poza eBay

Pozyskaj nowych klientów dzięki reklamom poza eBay w popularnych kanałach, takich jak Google

  • Poszerz grono swoich klientów i kieruj ruch do swoich ofert
  • Zaprezentuj się kupującym, którzy szukają produktów, jakie masz w ofercie
  • Oszczędź czas: kilkoma kliknięciami skonfiguruj kampanie promujące wszystkie Twoje kwalifikujące się oferty

7 sposobów, jak wyróżnić się w wynikach wyszukiwania

7. Obraz wart tysiąca słów

  • Dodaj maks. 24 zdjęć. Najlepiej o wysokiej rozdzielczości, min. 1600 pikseli na dłuższym boku.
  • Zrób ujęcia z góry, od dołu i z boku oraz zbliżenia.
  • Uchwyć ew. wady, rysy, uszkodzenia i inne niedoskonałości. 
  • W zaawansowanym formularzu sprzedaży łatwo i szybko usuniesz tło.
  • Nie dodawaj do zdjęć ramek, tekstu czy znaków wodnych.

1. Dopracuj nazwy i opis przedmiotu

  • Nazwa przedmiotu: Unikaj niepotrzebnych synonimów i użyj odpowiednich słów (maks. 80 znaków). Podaj cechy ważne w kategorii: marka, nazwa produktu, rozmiar i kolor.
  • Krótki i czytelny opis przemówi do kupujących, którzy szybko czytają, i przekaże precyzyjne informacje o przedmiocie.
  • Użyj jednej, prostej czcionki w jednym kolorze.

2. Dodaj identyfikatory produktu i parametry

Dodaj do ofert:

  • wszystkie zalecane i wymagane parametry. Gdy to możliwe, wybierz dostępne w formularzu parametry. Sprawdź, jakie parametry są wymagane
  • identyfikatory produkty, dzięki czemu Twoje oferty będą traktowane przez wyszukiwarki jako kompletne a przez to bardziej wartościowe dla kupujących.